breadcrumbs_revolution_theme

Для задоволення вимог, пов'язаних з неналежним функціонуванням Товару, Вам необхідно звернутися із заявою за адресою Постачальника і надати наступні документи:


  • договір поставки або лист у довільній формі;

  • документ, що підтверджує факт придбання Товару (видаткова накладна);

  • належним чином оформлений гарантійний талон;

  • опис недоліків, пошкоджень Товару, фото;

  • експертиза дефектів Товару;

  • документ, що засвідчує особу.


Претензії до якості Товару можуть бути пред'явлені тільки протягом гарантійного терміну.


Гарантія не поширюється у разі:

  • ненадання документів, зазначених вище і / або Товару, щодо якої висуваються вимоги;

  • неможливості ідентифікувати Товар щодо гарантійного талона;

  • виявлення виправлень в гарантійному талоні;

  • якщо буде повністю або частково змінений, стертий, знищений або нерозбірливий номер Товару і логотип торгової марки Петрівське;

  • використання Товару не за призначенням і не відповідно до технічного паспорта Товару;

  • порушення споживачем правил використання, транспортування, підключення, експлуатації та зберігання Товару;

  • уявлення споживачем завідомо неправдивої інформації про факт настання гарантійного випадку;

  • при навмисних діях або бездіяльності покупця, або третіх осіб, спрямованих на настання гарантійного випадку, а також при недбалому використанні Товару;

  • коли ремонт / налаштування / адаптація / запуск в експлуатацію Товару був здійснений не повноважними на те особами, організаціями, що призвело до несправності Товару;

  • при попаданні всередину Товару сторонніх предметів, рідини тощо;

  • при виявленні пошкоджень Товару, викликаних неналежним функціонуванням електромережі, газопроводу, мережі водопостачання та каналізації, суттєвим негативним впливом навколишнього середовища, і наявності інших факторів;

  • при виявленні хімічних, механічних, термічних пошкоджень і корозії на забарвлених частинах Товару;

  • при стихійних лихах: пожежа, повінь та інші причини, які завдали шкоди Товару і знаходяться не під контролем продавця і покупця;

  • коли продавцю не була надана можливість встановити причину виходу з ладу Товару, який був відремонтований власними силами, без погодження з продавцем;

  • при закінченні терміну гарантії Товару.